X
Produkt byl přidán do objednávky.
Úvod O našem E-SHOPU Reklamační řád

Reklamační řád

Při reklamacích se prodávající řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.

V případech, kdy zboží má vady, zejména pokud kupující obdržel zboží poškozené nebo neúplné (např. chybějící montážní materiál atd.) nebo obdržel jiné zboží, než objednal (např. došlo k záměně zásilek na straně prodávajícího), má kupující právo zboží reklamovat.

Místo uplatnění reklamace:

Prodejna KTM Flash-team s.r.o.
Boleslavská 902
293 06 Kosmonosy
tel.: 326 334 827
e-mail: prodej@flash-team.cz

Prodávající je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje;prodávající je dále povinen vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Doprava reklamovaného zboží:

Reklamované zboží spolu s kopií dodacího listu/faktury kupující dopraví osobně nebo zašle na místo uplatnění reklamace (běžnou formou, nikoli dobírkou).

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení kupující vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží kupujícímu zasláno (Českou Poštou).

Dopravu reklamovaného zboží hradí kupující, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašle prodávající zpět na vlastní náklady. Po obdržení výše reklamace, prodávající zahájí reklamační řízení a je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Reklamace přepravních služeb
Pokud zásilka dorazí ke kupujícímu poškozená, postupuje kupující následovně:

Zásilku je nutné vždy prohlédnout před dopravcem.V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) je nutné ihned sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky. V případě problému s dopravcem mohou kupující kontaktovat prodávajícího na adrese prodej@flash-team.cz. Do předmětu zprávy je doporučeno uvést "REKLAMACE", dále popsat problém, uvést kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Prodávající bude takto oznámený problém řešit s dopravcem a oznámí kupujícím další postup. Kupující je povinen při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tyto skutečnosti reklamovat u dopravce. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Dopravce je povinen takový zápis sepsat.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí kupujícím zjevná, je kupující povinen oznámit prodávajícímu vznik škody bez zbytečného odkladu poté, co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle tel.: 326 334 827.

Vytisknout stránku

© 2024, Flash team s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0