Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Motocykl BETA Enduro RR 50 Racing

Výrobce: BETA

Moderní, geometrický a odvážný design charakterizuje modely 50ccm. Styl, který si oblíbili mladí motorkáři, kteří hledají speciální motorku s atraktivním vzhledem, ale zároveň jednoduchou a elegantní, kterou lze přizpůsobit cestě do školy i prvnímu závodnímu okruhu.

Zobraz detailní popis
4516,00 €
3732,23 € bez DPH
Na objednávku
Ks

Detailní popis

2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený smešovačem oleje.

Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více reaktivní a uspokojivý jízdní styl.

Nový systém rekuperace výfukových spalin podle předpisu Euro 5.

Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu motorky, který byl vyvinut s cílem snížit hluk podle platných predpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem pro snadnější údržbu, stejně jako mají závodní motocykly.

Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.

Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T.

Vše je zcela nové: provedení nádrže, plasty (maska, boční panely) a sedlo.

Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty, skríň filtru a ocelové držáky.

Organický a moderní design určený pro dospělé.

Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.

Tlumiče se zvětšeným zdvihem u verze Enduro

Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné závodní motorky.

Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo.

Více pohodlí a bezpečnost.

Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci zpoza motorky.

Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm

Nová nádrž 6,5l.

Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou.

Ohromující grafika polepů: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.

ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE

Hliníková kyvná vidlice.

Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.

Tapered řídítka ø 28,5 mm bez hrazdy.

Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku.

Zadní odpružení s přepákováním. Zadní tlumič s plynovou nádrží, nastavitelné predpětí, komprese a odskoku.

Žádná vyvažovací hřídel: menší setrvačnost motoru pro lepší závodní výkon.

Dva chladiče.

Hliníkové ráfky.

Bez oil-mixu stejně jako u závodních motorek.

Červený rám

Dvoupístkový přední brzdový třmen.

Černá řadicí páka a brzdový pedál.

Hliníkové řetězové kolo.