Motocykl BETA Enduro RR X-PRO 4T 350 MY26
„Jezděte jako X-PRO“: nový způsob, jak si užít enduro, představený v loňském roce v beta verzi, se stal hitem mezi jezdci všech úrovní. S modelovým rokem 2026 se X-PRO stává ještě atraktivnějším díky aktualizacím, které znamenají rozdíl. Zkušení uživatelé ocenili jeho univerzální charakter, díky kterému je X-PRO perfektním společníkem pro přechod z rychlé trati na singletrackový Hard Enduro, s adaptabilním rámem a možností nastavení odpružení několika jednoduchými kliknutími. Amatéři naopak ocenili snadné použití a pocit bezpečí, protože věděli, že modely X-PRO jsou navrženy pro náročnou jízdu a zároveň poskytují pohodlnou jízdu.
Detailní popis
RR X-PRO 4T 350 MY26
Díky prvkům rámu, které byly představeny v modelovém roce 2025, se ovladatelnost modelů X-PRO ještě více zlepšila díky možnosti přizpůsobení odpružení a nastavení motoru. Motor byl také vymasírován, což zlepšilo dodávku výkonu, což osloví amatérské i zkušené jezdce. Takže bez dalších okolků se pojďme podívat na nový RR X-PRO My26 .
Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní X-PRO, ale to, co mají všechny modely společné, je schopnost vzbudit v uživateli sebevědomí a nabídnout skutečně uspokojující zážitek z jízdy.
ZMĚNY U RR X-PRO 4T 350 MY26
350CC nejlépe ovladatelný motocykl v řadě čtyřtaktů; upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách a zároveň si zachovává velmi progresivní přenos výkonu. Díky snížené vratné hmotnosti se jedná o nejlehčí čtyřtakt v celé řadě.
Aktualizace jsou následující:
Rám: použití rámu se zvětšeným hlavním nosníkem (+ 1 cm) – původně montovaného na modely X PRO My 25, vrací se i pro My 26, aby se udrželo vyvážené rozložení hmotnosti motocyklu a zároveň se zajistila stabilita. Větší rám také poskytuje správnou míru flexibility pro vynikající zatáčení a výjezdy, což je nezbytné jak pro singletrack, tak pro hard enduro.
Odpružení: nové odpružení ZF, představené u modelu RR X-PRO v roce 2025, poskytuje jezdci sebevědomí a pocit pohodlí. Výška sedla zůstává na 930 mm (o 20 mm méně než u RR Race), což jezdci poskytuje pocit stability téměř v každé situaci, od amatérských výjezdů až po jízdu na okruhu, a to i v těch nejextrémnějších podmínkách.
Vidlice SHC (Single Hydraulic Chamber): Zavedená pro optimalizaci hydraulického provozu a snížení celkové hmotnosti (přibližně o 250 g). Rozdělení práce mezi pravou a levou vidlicí umožňuje větší kontrolu nad všemi nastaveními, přičemž pravá vidlice řídí elastický provoz a levá vidlice se stará o hydrauliku. Obě vidlice a jejich funkce byly aktualizovány. Zejména bylo kompletně přepracováno vedení pružiny, aby se zlepšil tok oleje (potřebného k mazání mechanických součástí) a zabránilo se zvyšování tlaku při vysoké rychlosti, které by ovlivňovalo kluzný výkon součástí. Výsledkem je lineárnější odezva a předvídatelnější chování bez ohledu na typ překážky, se kterou se setkáte. Tato jednokomorová konstrukce umožňuje vidlici reagovat „volně“, rychleji než u většiny vidlic, což celkově zajišťuje plynulejší jízdu.
Kyvná vidlice: průměr osy zadního kola se zvětšil o 2 mm, celkem tak má 22 mm. Tento nový komponent zaručuje větší tuhost a torzní odolnost, což má za následek lepší výkon při prohýbání zadního kola nebo v prudkých zatáčkách.
Úchyty na řídítka: Systém úchytů Xtrig Flexfix poskytuje antivibrační blok mezi řídítky a spodním úchytem, což vede ke snížení vibrací. Tento systém lze také vybavit volitelnými měkčími vložkami pro individuální nastavení každého jezdce.
Přední tažný popruh: pro zdůraznění extrémního charakteru modelu RR X-PRO byl představen nový přední tažný popruh upravený pro Beta – velmi užitečný pro vyproštění se z těch nejnáročnějších situací.
Přepínač mapy na řídítkách: tlačítko přepínání mapy, které bylo loni poprvé umístěno na řídítkách, je potvrzeno ve stejné pozici, stejně jako u modelů MX od Bety, uvnitř chrániče řídítek.
Další vlastnosti:
Brzdová pumpa Nissin: Model X-PRO My26, převzatý z modelu 450 RX, má nový přední brzdový třmen. Je menší, lehčí a výkonnější než jeho předchůdce, což zajišťuje lepší cit a modulaci.
Chladiče: Aby se zabránilo ztrátě spolehlivosti i v těch nejextrémnějších situacích, musí být chladicí systém vždy v perfektním provozním stavu. Proto kromě expanzní nádrže chladicí kapaliny o objemu 200 cm3 uvnitř rámu budou nové modelové roky vybaveny novými, robustnějšími chladiči , které zabrání deformacím a následnému snížení průtoku chladicí kapaliny.
Baterie: Modely 4T budou mít novou, lehčí a výkonnější baterii pro bezpečnější startování za jakýchkoli podmínek používání.
Grafika: výrazná osobnost modelu se projevuje v novém, celočerveném provedení s kontrastní černou grafikou, což vytváří moderní a sportovní styl.
Zadní světlo: X-PRO posouvá styl o krok dál s novým LED zadním světlem, které je modernější a robustnější než u předchozího modelu.
Mapy motoru: Čtyřtaktní motory dostaly nové mapy pro zlepšení výkonu v celém rozsahu otáček. Bez ohledu na objem inženýři společnosti Beta vylepšili linearitu a použitelnost motoru, aby lépe zvládaly dostupný výkon při jakékoli rychlosti.
Soubory ke stažení
Hodnocení produktu
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!
Nové motocykly KTM
Nové motocykly CFMOTO
Nové motocykly BETA
Nové motocykly KOVE
DOPRODEJ ND
Nové motocykly a čtyřkolky Kayo
Přilby
Bundy
Airbagové vesty
Dresy
Kalhoty
Kombinézy
Nepromokavé do deště
Rukavice
Boty a ponožky
Chrániče
Brýle
Funkční prádlo
Trika a košile
Mikiny
Bundy
Kalhoty
Kšiltovky a čepice
Sluneční brýle
Batohy a tašky
Boty a příslušenství
Baby sekce
Samolepky
Klíčenky a peněženky
Mobilní telefony
Dílna a garáž
Ostatní doplňky
Navigace komunikace
Elektro
Extra díly
Plexi štítky
Ochrana motocyklu
Oleje a motokosmetika
Přídavná světla
Řidítka a klemy
Sedla, potahy, kryty
Servisní pomůcky
Výfukový systém
Zabezpečení motocyklu
Zrcátka
Zavazadla
Povinná výbava
Brzdy
Filtry
Hefty a rychlopaly
Chladící systém
Páčky a řadičky
Plasty
Podvozek
Řetězové sady
Spojka
Stupačky
pro muže
pro ženy
pro děti
Dárkové Poukazy