+420 326 334 827
prodejna@flash-team.cz
Porovnání KTM Duke 890
Který z KTM Duke 890 je pro vás nejlepí?
Je Duke GP jen hezčím bráchou standardního Vévody, nebo je to vytuněné eRko? Vyplatí se koupit eRko, GPíčko, nebo stačí jen standardní Duke?
Pokusili jsme se vám pro lepí orientaci shrnout přednosti, vylepení, nebo uetřit peníze při rozhodování ke koupi Duke 890.
Duke 890
Model KTM 890 DUKE přepisuje definici slova „ostrý“ a přidává mu ostří navíc. Model KTM 890 DUKE je poháněn paralelním dvouválcem o objemu 889 cm3, který je umístěný v jednom z vůbec nejlehčích a nejkompaktnějích podvozků. Nabízí proto vynikající agilitu, jakou bys čekal od estistovky, ale zároveň také mohutný zátah podobný větímu modelu. Pravidla pro naháče střední třídy nepřepisuje. On je vymazává.
KTM 890 Duke nabízí 85 kW (115 koní) a 92 Nm. Komu nevyhovuje nenastavitelný podvozek nebo slabí brzdy, ten sáhne po vyladěné verzi R. KTM 890 R je toti divočák pro lidi, kteří to s řáděním a rychlou jízdou myslí váně.
KTM 890 DUKE R
Pořád agilní, ale s větím elánem. Model KTM 890 DUKE R si bere vechno, co se nám líbí na motocyklu KTM 890 DUKE, a vylepuje to. Naháč střední váhy bez kompromisů, který je stejně tak doma na horských silnicích i na závodní dráze. Nabízí vyí výkon, větí točivý moment a ducha Duke ne jakýkoli jiný paralelní dvouválec.
Oproti 890 Duke model R nabízí vyí výkon 89 kW (121 koní) a větí točivý moment 99 Nm, rám je nalakovaný na oranovo, aby vynikly jeho sportovní prvky, lepí brzdy Brembo a plně nastavitelný podvozek.
KTM 890 DUKE GP
KTM 890 DUKE GP nemá ve třídě střední váhy konkurenci. Vyuívá zcela nový a unikátní CTG převzatý ze světa Moto GP, lehký podvozek poskytuje bezkonkurenční agilitu v zatáčkách, výkonný motor zase dostatek síly na rovinkách. Jezdí tak brutálně, jak bys očekával – a nezůstává pozadu ani po vizuální stránce. A je to právě pouze design, v čem se GP od standardu lií.
Cenové srovnání verzí duke 890
Ve finále se při výběru budete těko rozhodovat, ale je to vlastně jednoduché. Cenový rozdíl GP oproti základnímu modelu Duke je toti minimální, pouhých pět tisíc korun. Erko u je cca o 27.000 Kč draí.
Kdy oelíte lepí techniku eRka a dáte přednost designu, tak vám model GP uetří pěkných pár kaček. Na tohle u se kouká podstatně veseleji, barvy prý kopírují tovární GP speciály a takhle má vypadat sportovní kátéemka. Oranovo-edá grafika, oranové ráfky a k tomu je tady jetě oranový podsedlový rám s krytem namísto sedla spolujezdce, jako to má draí erko. A to je ve. Na jednu stranu je u 890 Duke GP oproti eRku potřeba oelet lepí techniku, na stranu druhou máme oproti standardnímu provedení vlastně designovku, kterou jsme chtěli!
Pro dalí doplňující informace nás neváhejte kontaktovat, rádi se vám budeme věnovat buď přes kontakty u nás v e-shopu, nebo přímo na naem showroomu.
Sleduj novinky a akce na naem Facebooku, nebo Instagramu
Doplňující obsah
Nae nabídka
© 2024, Flash team s.r.o. – vechna práva vyhrazena
Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohláení o přístupnosti | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0