X
Produkt byl přidán do objednávky.
Úvod Club Motorky Představení silničních motocyklů KTM pro r. 2022

Představení silničních motocyklů KTM pro rok 2022

1290 SUPER DUKE R versus 1290 super duke EVO 2022

Pokud jde o to udržet si status „toho nejlepšího“, je důležité nezapomínat na evoluci a adaptaci. Model KTM 1290 SUPER DUKE R EVO je hrdě nazýván "THE BEAST". Bestie, která prošla v roce 2022 evolucí. Tato "Bestie", nově se semiaktivním odpružením (SAT) se přizpůsobí nejen povrchu vozovky, ale také povelům jezdce a díky tomu jde o chladnokrevného a vypočítavého silničního predátora. Tato evoluce přináší děsivé vyhlídky pro veškeré rádoby vyzyvatele!!! 

Motocykl KTM 1290 SUPER DUKE R, který má na rozdíl od verze EVO manuálně stavitelný podvozek, není nutné představovat, protože je na trhu v tomto provedení několik let. Stojí na vrcholu potravního řetězce mezi hypervýkonnými naháči. Prvky jako vysoce výkonný podvozek a pohonná jednotka, špičkové jízdní asistenty a nejmodernější elektronika jsou v tomto segmentu naprostou samozřejmostí. A pokud vám 1290 Super Duke R/EVO budou v základu málo, tak mrkněte na toto VIDEO, ve kterém můžete čerpat inspiraci ohledně originálních tuningových dílů z katalogu KTM Power parts.

Vidlicový dvouválec LC8 s objemem 1301 ccm se chlubí 180 koňmi a 140 Nm. Po optimalizaci je lehčí, ale zachoval si svůj typický točivý moment. Tenhle tahoun se stává měřítkem vývoje vidlicových dvouválců.

890 DUKE, 890 DUKE R A 890 DUKE GP 2022

Pořád agilní, ale s větším elánem, to je "THE SUPER SCALPEL". Model KTM 890 DUKE R si bere všechno a stále to vylepšuje. Naháč střední třídy bez kompromisů, který je stejně tak doma na horských silnicích i na závodní dráze. Nabízí vyšší výkon, větší točivý moment a ducha Duke, než jakýkoli jiný paralelní dvouválec. Motor KTM 890 DUKE R 2022 produkuje působivých 121 koní a 99 Nm. Do roku 2022 vstupuje v jiném barevném provedení. 

Po vizuální stránce je KTM 890 DUKE GP 2022 novinkou v nabídce KTM. Od základní modelové řady se liší hlavně výrazným barevným provedením a navíc v základu obsahuje i kryt sedla spolujezdce. Stejně jako v "základním" modelu 890 DUKE, tak i v tomto motocyklu pracuje řadový dvouválec o výkonu 115 koní a 92 Nm.

Model KTM 890 DUKE 2022 zvaný "THE SCALPEL", je poháněn paralelním dvouválcem o objemu 889 cm3, který je umístěný v jednom z vůbec nejlehčích a nejkompaktnějších podvozků. Nabízí proto vynikající agilitu, jakou bys čekal od šestistovky, ale zároveň také mohutný zátah podobný většímu modelu. Pravidla pro naháče střední třídy nepřepisuje. On je vymazává!!! ​Do roku 2022 vstupuje beze změn. 

390 a 125 DUKE 2022

KTM 390 DUKE jinak t鞠"THE CORNER ROCKET" je zářným příkladem stroje, který láká řadu zákazníků k motocyklům kategorie Street. Tahle hbitá raketa nabízí maximální radost z jízdy a vysokou užitnou hodnotu. Stroj lehký jako pírko, ale výkonný a plný nejmodernějších technologií zaručuje vzrušující jízdu v městské džungli i na klikatých okreskách. Lehký a kompaktní motor s výkonem 44 koní je jednou z nejvýkonnějších jednotek na trhu pro jezdce kategorie A2. Do roku 2022 vstupuje bez technických změn.

Zatímco KTM 125 DUKE 2022 neboli "THE SPAWN OF THE BEAST" je sice základním modelem této řady, ale rozhodně to není žádná hračka. Je postaven stejně jako větší stroje a dává to najevo. Tenhle městský bojovník s LED světlometem a TFT displejem se rozhodně nedrží zpátky. Čtyřtaktní jednoválec se systémem vstřikování paliva a 6stupňová převodovka nabízejí prvotřídní výkon a nízkou spotřebu paliva, abys mohl dojet ještě dál. Stejně jako jeho větší bráška 390 DUKE 2022, vstupuje do roku 2022 bez výrazných úprav.

KTM 390 DUKE 2022 a KTM 125 DUKE 2022

Supersporty KTM RC 390 a RC 125 2022

KTM RC 390 pro rok 2022  zvaný "RACE-BRED PERFORMANCE", je vysoce výkonný supersportovní stroj, jehož kořeny jsou pevně spojeny se závodním okruhem. KTM RC 390 je závodní stroj pro každodenní použití, který zaujme ušlechtilým původem, pokročilými technologiemi, závodním stylingem, špičkovou ovladatelností a návykově výkonným motorem. Nový a extrémně lehký rám přináší ve srovnání s předchozí generací úsporu na váze 1,5 kg. Tento model čerpá inspiraci z klenotu GP speciálu KTM RC16, jehož design se odráží ve stylingu kapotáže, tak také v ergonomii a barevných kombinací týmu FACTORY RACING. Inspiraci, jak dále dotunit vaše RC-éčko originálními díly z katalogu KTM Power parts naleznete např. v tomto VIDEU.

KTM RC 125 pro rok 2022 má své místo ve startovním roštu a jen čeká, až se rozsvítí zelená. Motocykl KTM RC 125 nabízí nový podvozek, výrazný design inspirovaný závody MotoGP, lepší ovladatelnost i ergonomii. Je připraven bojovat o vítězství na okruhu i mimo něj a ty se s ním budeš cítit jako opravdový závodník. RC 125 spoléhá na osvědčený jednoválcový motor s objemem 125 cm3 s výkonem 15 koní a jedná se o jedinečnou pohonnou jednotku nabízející bezkonkurenční parametry. 

Supermoto 690 SMC R 2022

KTM 690 SMC R neboli "STREET SLAYER", zvedá laku pro všechny zástupce třídy supermoto a to díky lehkému podvozku, legendárnímu motoru LC4 se zdvihovým objemem 690 cm3 a moderní elektronice. A už si budeš užívat jeho vlohy pro ostrou jízdu na asfaltu horské silničky nebo v apexech oblíbeného závodního okruhu, poženeš se vstříc budoucnosti s úsměvem od ucha k uchu a všechny tvé buňky se budou koupat v adrenalinu. K precizní ovladatelnosti přispívá nejnovější plně nastavitelné odpružení WP APEX. Jedinou starostí tak bude sledovat cestu před sebou a tahat za plyn až na doraz. Motocykl modelové řady 2022 vstupuje do nové sezóny bez jakýchkoliv změn, protože co je dokonalé, se nemusí měnit. 

KTM 1290 SUPER DUKE R EVO – THE BEAST – EVOLVED

Výběr doplňků z katalogu KTM Power Parts pro 890 DUKE

KTM RC 390 2022 - Bred on the race track

Takto se společně baví majitelé motocyklů řady DUKE

speciální limitka pro úplné "MAGORY" - KTM BRABUS 1300R

Vytisknout stránku

© 2024, Flash team s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0